Drewniane matryce do produkcji partytur podczas performance'u Cezarego Staniszewskiego w Zamku Ujazdowskim w ramach Międzynarodowego Seminarium Sztuki, które odbyło się na jesieni 1988 roku w Warszawie, w dniach 22 - 26.11. Performance przedstawiał proces produkcji partytury i moment odegrania jej na instrumencie elektronicznym. Andrzej Mitan nakładał na przytwierdzone do drewnianych desek, zainstalowanych na ścianie niczym obrazy, drzazgi arkusz papieru, następnie zdejmował go i podawał Tadeuszowi Sudnikowi, który odrywał "zapis dziurkowy" za pomocą elektronicznego instrumentarium. W ramach Miedzynarodowego Seminarium Sztuki, prace artystów z Polski i zagranicy (m.in. U.S.A., Niemcy, Japonia, Francja, Wielka Brytania, Czechy) związanych z ruchem Fluxus i tworzących w duchu awangardy prezentowane były w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. W ramach Seminarium zrealizowane zostały liczne pokazy sztuki performance w Zamku Ujazdowskim, w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej oraz w klubie studenckim PARK. Dyskusje i wykłady odbywały się w klubie studenckim PARK.